Jaunimo tarptautinio bendradarbiavimo agentūra ir ugdymo mokslų daktarė Sandra Kairė kviečia patyrinėti tarpkultūrinį mokymąsi skaitant leidinį „Apie save ir kitus: tarpkultūrinis mokymasis tarptautinės savanorystės metu“.
Leidiniu siekiama atskleisti tarptautinių savanorių tarpkultūrinio mokymosi specifiką bei kompleksiškumą. Taip pat skaitytojai kviečiami prisiminti ir reflektuoti su tarpkultūriniu mokymųsi susijusias patirtis, o jei tokių dar neturi – įsivaizduoti tarpkultūrines situacijas bei pasiruošti būsimiems procesams.
Leidinio pagrindas yra Sandros Kairės disertacija – teorinė medžiaga ir tyrimas, atliktas su 11 skirtingų šalių jaunuolių (18–30 metų), kurie: a) turėjo ilgalaikę (bent pusės metų) tarptautinės savanorystė patirtį; b) savanorystė jiems buvo pirmas ilgesnis išvykimas iš namų aplinkos ir pirmas buvimo/mokymosi/gyvenimo kitoje kultūroje arba daugiakultūrėje grupėje atvejis.
Šiame leidinyje galima rasti praktinių patarimų, metodų bei įrankių, padedančių paskatinti savanorio tarpkultūrinį mokymąsi tarptautinės savanorystės metu.
Leidinys gali būti įdomus visiems, kurie kokiu nors būdu susiduria su tarptautiniais savanoriais Lietuvoje ar užsienyje ir kurį laiką su jais būna kartu. O ypač naudingas jis tiems, kurie lydi jaunuolius nuo tarptautinės savanorystės pradžios iki pat pabaigos – pavyzdžiui, „Europos solidarumo korpuso“ programoje dalyvaujančioms, savanorystės projektus įgyvendinančioms organizacijoms bei tarptautinių savanorių mentoriams.
Skaitykite leidinį ČIA.