Užpildyta sėkmingai.
Ačiū!

Prenumeruodami mūsų naujienlaiškį kiekvieną mėnesį gausite:

 

Norėtumėte gauti naujienas, skirtas:

Naujienos
  • Pradžia
  • Naujienos
  • Nuotolinis seminaras „Papasakok savo veiklos istoriją“ – vaizdo įraše
Nuotolinis seminaras „Papasakok savo veiklos istoriją“ – vaizdo įraše
2022 06 12

Jaunimo reikalų agentūra organizavo nuotolinį seminarą „Papasakok savo veiklos istoriją“, kuriame komunikacijos žinovai dalijosi, kaip viešinti projektų veiklas ir jų rezultatus, kaip įveikti kylančias kliūtis ir pasinaudoti pranašumais. Be to, seminare – daug įkvepiančių pavyzdžių, kurie jūsų projektus gali padaryti ryškiai matomus visuomenėje bei prisidėtų prie jūsų organizacijos teigiamo įvaizdžio. Seminaro vaizdo įrašas pasiekiamas mūsų Youtube kanale „ES galimybės jaunimui“.

Viso seminaro įrašas – apžvalgos apačioje.

Galimybė įkvėpti kitus

Seminare „Papasakok savo veiklos istoriją“ strateginės komunikacijos ekspertas, lyderiaujančios komunikacijos agentūros „Publicum“ projektų direktorius Tadas Valančius dalijosi patirtimi, kaip efektyviai vykdyti projekto veiklų ir rezultatų sklaidą.

„Darbai nekalba patys už save. Viešumas geba įkvėpti žmones imtis panašių iniciatyvų, veiklų arba kurti savo“, – kalbėjo T. Valančius.

Jis pasidalijo ir sėkmingais didelių organizacijų, kuriose yra dirbęs, komunikacijos pavyzdžiais, atskleidė, kokių taktikų reikia imtis norint įveikti komunikacijos kliūtis.

„Labai svarbu apie savo organizaciją, veiklą ar projektą gebėti papasakoti trimis sakiniais, taip kad bet kas suprastų. Komunikacijoje turime taisyklę, kad pasakoti reikia taip, kad ir septintokas suprastų“, – patarė T. Valančius.

Toks paprastas jūsų projekto aprašymas taps atspirtimi plėtojant komunikacijos veiklų planą. Tai padės suprasti, kokia yra jūsų auditorija ir kokiais kanalais turėtumėte skleisti žinią apie savo projektą.

Komunikacijos ekspertas paneigė mitus, neva trukdančius efektyvai komunikacijai: „Esame  per maži“, „Be pinigų – nieko nebus“, „Paskęsime informacijos jūroje“, „Neturime kompetencijos“. Kūrybiškumas yra didžiausias priešnuodis šiems mitams.

„Tačiau svarbu nepamiršti, kad projekto komunikacija turi ir savo pagrindines taisykles, ir taktikas“, – sakė pranešėjas. Tas taktikas T. Valančius atskleidė pranešime.

Svarbu paisyti ES ženklinimo

Reginyje Jaunimo reikalų agentūros Tarptautinės jaunimo politikos skyriaus komunikacijos specialistė Zita Šlepetienė pristatė, kokias taisykles „Erasmus+“ ir „Europos solidarumo korpuso“ projektų vykdytojams taiko Europos Komisija 2021-2027 m.

Su jomis taip pat galite susipažinti ir www.erasmus-plius.lt bei www.solidarumokorpusas.lt interneto svetainėse: Kaip viešinti projektus ir jų rezultatus bei Projektų viešinimas.

Vykdydami savo projektų veiklos ir rezultatų komunikaciją visada sau priminkite, kad tai, ką pasakojate turi būti naudinga ir įdomu skaitytojams.

„Didžiuliame informacijos ir reikalų sraute stenkitės pagalvoti, kodėl žmonės tam turėtų skirti savo brangų laiką: ar jie sužinos jiems praversiančios informacijos, pasisems įkvėpimo, o gal papramogaus? Priežasčių gali būti įvairių, tačiau jas visuomet verta turėti savo akiratyje“ – atkreipė dėmesį komunikacijos specialistė .

Idėjos – iš gerųjų pavyzdžių

Renginyje savo komunikacinės veiklos perliukais pasidalijo trijų organizacijų atstovai.

Visuomenės ir verslo plėtros instituto direktorius Vladas Polevičius pasidalijo, kas jo organizacijos vykdomoms veikloms padeda patekti į žiniasklaidą, pelnyti populiarumo socialiniuose tinkluose.

„Mes stengiamės būti ryškūs. Stengiamės, kad visa komunikacija būtų ryški, išsišokanti, kad žmonės bent stabteltų. Be to, mes nebijome duoti patiems jauniems žmonėms prisidėti prie komunikacijos“, – pasakojo V. Polevičius.

Panevėžio „Šviesos“ ugdymo centro Neformaliojo ugdymo skyriaus vedėja Kristina Raščiuvienė pasidalijo komunikacijos pavyzdžiais, kurie apima įvairius kanalus ir būdus. Vienas iš jos organizacijos vykdomos viešinimo veiklos ypatumų – gyvi susitikimai: renginiai, kamerinis bendravimas, parodos.

„Noriu atkreipti dėmesį, kad jaunimo projektų dalyviai ir jų veiklos, pavyzdžiui, pačių jaunuolių sukurtos parodos, gali tapti geru turiniu, kuris sudomina kitus jaunuolius bei žiniasklaidą“, – sakė K. Raščiuvienė.

Asociacijos „Jaunimas YRA“ prezidentė Raimonda Bogužaitė tikino, kad viešinimo veikloms itin svarbus yra planavimas: tikslų, auditorijos išsigryninimas, siekis būti kuo profesionalesniais, pasidalinimas funkcijomis.

„Pirmiausia siekiame projektą padaryti kuo vizualesniu, kad jis būtų kitoks, matomas. Tai ypač svarbu, jeigu vienu metu vyksta keli projektai, kad feede lengvai galėtume matyti, su kuria kampanija, renginiu ir panašiai tas įrašas yra susijęs“, – patirtimi dalijosi R. Bogužaitė.

Vebinaro pabaigoje rasite atsakymus, į dažnai užduodamus klausimus: ar tikrai negalima minėti  „Erasmus+“ ir „Europos solidaurmo korpusas“ (atsakymas: galima, tik ne šalia ES vėliavos), kokios apimties turi būti projekto viešinimo veikla (atsakymas: proporcinga projekto tikslams).

Visą seminarą galite peržiūrėti čia. Youtube kanale išskleidę šio vaizdo įrašo turinį, galite paspausti ant jums aktualaus pranešimo laiko ir peržiūrėti tik jį.

Jeigu turite klausimų apie projetų viešinimą, norite pasitarti, rašykite arba skambinkite: zita.slepetiene@jra.lt; 8 607 20654

 

BENDROJI INFORMACIJA APIE PROJEKTŲ VIEŠINIMĄ

Čia pateikiame svarbiausias ES remiamų jaunimo projektų viešinimo taisykles ir nuorodas, kuriose rasite visą aktualią informaciją”

  • Rekomenduojame remtis naujausiomis Europos Komisijos parengtomis jaunimo projektų viešinimo gairėmis, kuriose žingsnis po žingsnio paaiškinta, kaip projektų vykdytojai gali viešinti projektus ir kokius įsipareigojimus turi vykdyti gavę finansavimą: How to communicate your project. (Informacija lietuvių kalba dar rengiama.)
  • Esminė informacija apie 2021-2027 m. ES remiamų projektų viešinimą pateikta dešimtyje taisyklių: Informacijos apie ES sklaida ir jos matomumo didinimas | Europos Komisija (europa.eu)
  • Plačiau šios taisyklės klausimų-atsakymų forma aprašomos ES programų 2021-2027 m. etapo Komunikacijos ir viešinimo taisyklėse: ES programų 2021-2027 m. etapo Komunikacijos ir viešinimo taisyklės
  • ES emblema yra vienintelis/pagrindinis vizualinis prekės ženklas, naudojamas ES finansavimo kilmei pripažinti ir matomumui užtikrinti. Visi paramos gavėjai, vadovaujančios institucijos ir įgyvendinantys ES finansavimą partneriai visuose savo tekstiniuose ir vizualiniuose pranešimuose turi naudoti ES emblemą, patvirtindami, kad parama gauta pagal ES programas. Svarbus įsipareigojimas – teisingai ir gerai pavaizduoti ES emblemą kartu su paprastu teiginiu apie finansavimą.

Pakanka ES emblemos ir teiginio „Finansuojama Europos Sąjungos“/ „Bendrai finansuojama Europos Sąjungos“.

Pagrindiniai logotipai lietuvių kalba:

Spalvotas – Finansuojama Europos Sąjungos

Mėlyna-balta – Finansuojama Europos Sąjungos

Juodai baltas – Finansuojama Europos Sąjungos 

Baltai juodas – Finansuojama Europos Sąjungos

  • Paruoštą naudoti ES emblemą su finansavimo teiginiu užrašytu vertikaliai, taip pat emblemą su teiginiu Bendrai finansuojama Europos sąjungos“ bei skirtingais formatais galima atsisiųsti visomis ES ir arabų, salų, norvegų, turkų ir rusų kalbomis: Download centre for visual elements.

Atsisiųskite jums tinkamiausią emblemą su teiginiu ir publikuodami atsižvelkite į spalvos, fono, dydžio, paraščių reikalavimus.